21 Jan 2014

Ο Αλέξης ΔΕΝ είναι άθεος! Αποκλειστικό ντοκουμέντο

Στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, αμήν. Εμπρός παιδί μου.

Πάτερ, αμάρτησα. Εδώ και καιρό έχω βάλει στο κόμμα ένα σωρό τυχάρπαστους από το ΠΑΣΟΚ που θέλουν να βολευτούν όπως-όπως στο δημόσιο. Αλλά χωρίς αυτούς δεν θα είχαμε ποτέ πιθανότητα διακυβέρνησης και είμαι αναγκασμένος να τους ανεχτώ.

Συνέχισε παιδί μου...

Επίσης είπα ψέμματα ότι είμαι άθεος, γιατί έχω ένα σωρό πυροβολημένες συνιστώσες, που αν μάθαιναν ότι έρχομαι εδώ θα έκαναν ανταρσία και θα με έκαιγαν στην πυρά του ρεβιζιονισμού. Άλλωστε οι καταβολές μου από την ΚΝΕ δεν μου επιτρέπουν...

Ναι, Αλέξη παιδί μου, αλλά αργά η γρήγορα η αλήθεια θα μαθευτεί. Τις προάλλες έδειξαν στην τηλεόραση εκείνα τα εγκαίνια όπου ασπάστηκες τον αγιασμό...

Το ξέρω Πάτερ, προσπαθώ να κρατήσω ισορροπίες ανάμεσα σε ακραίους και ανισόρροπους. Δυστυχώς κάποιοι ορφανεμένοι του εμφυλίου έχουν ακόμη το πάνω χέρι στο κόμμα, τι να κάνω; Δεν θέλω να προκαλέσω εσωκομματικό πόλεμο για κάτι προσωπικό...

Ποιό προσωπικό παιδί μου; Κανάλια και δεσπότες το έχουν κάνει κλωτσοσκούφι. Κρίμα να σε λένε άπιστο ενώ είσαι τόσο τυπικός στην άσκηση των θρησκευτικών σου καθηκόντων.

Σιγά ρε πάτερ, θα μας ακούσουν από το ιερό. Αμάν πια, δεν μπορεί ένας άνθρωπος να εξομολογηθεί χωρίς να γίνει βούκινο.

Άκου Αλέξη παιδί μου. Πρέπει να πεις ότι πιστεύεις και ότι θέλει ας γίνει. Ο Θεός αγαπάει τους τίμιους και τους ειλικρινείς και κρίνει την ψευτιά και την απάτη, ακόμη και για ευγενείς λόγους...

Ωραία ρε πάτερ! Μου λες να ξεγράψω με τρεις κουβέντες την πιθανότητα να κυβερνήσει η αριστερά για πρώτη φορά στην ιστορία, επειδή έρχομαι εδώ κι έχω πάει δυο-τρεις φορές κρυφά στο Αγιον Όρος; Ξέρεις τι θα μου σούρει ο Κουράκης αν αποκαλύψω την πίστη μου; Αυτός είναι ικανός να με βγάλει κρυπτοαδεφλή κι ας έχω δύο παιδιά... Μπορεί να με εγκαταλείψει η γυναίκα μου.

Γυναίκα σου; Αφού δεν έχετε παντρευτεί.

Κοίτα πάτερ, αυτό είναι κάτι που δεν στο έχω πει αλλά δεν ήθελα να την έχω αστεφάνωτη και έτσι τις προάλλες που είχαμε πάει στην Αμερική πεταχτήκαμε στο Λας Βέγκας. Εκεί έχει ειδικές εκκλησίες γάμου που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο και κάναμε ένα γάμο στα γρήγορα. Στοίχισε 50 δολλάρια, είχαμε και μάρτυρα τον Μηλιό που είναι εχέμυθος...

Ορθόδοξη εκκλήσια παιδί μου; Δεν με κάλεσες, θα ερχόμουν...

Δυστυχώς δεν ήταν ορθόδοξη πάτερ και ο ιερέας, τι ιερέας δηλαδή, ο Θεός να τον κάνει, είχε κάτι φτερά ινδιάνων στο κεφάλι και έπαιζε μουσική ρέγγε την ώρα που μας στεφάνωνε. Άσε, που να σε καλέσω, σκέτο θέατρο ήταν, αλλά τουλάχιστον υπάρχει γάμος. Πήραμε επίσημα χαρτιά σε δέκα λεπτά κι ο γάμος είναι έγκυρος σε όλο τον κόσμο εκτός από την Ρωσία. Εκεί απαιτείται ειδικό πιστοποιητικό γιατρού, ψάχνουν τη νύφη ανάμεσα στα πόδια να είναι σίγουροι ότι δεν είναι... τελοσπάντων έχει κάτι περίεργες εμμονές ο Πούτιν.

Δεν έκανες το γάμο σου σε ορθόδοξη εκκλησία; Αμαρτία τέκνο!

Τι να κάνω ρε πάτερ, να μοιράσω και μπομπονιέρες στη Κουμουνδούρου να με ξεφωνήσουν για βολεμένο αστό; Ξέρεις τι εστί Λαφαζάνης; Μπροστά του οι Ταλιμπάν είναι σαν τον Κουϊκ και τον Χαϊκάλη σε νηπιαγωγείο! Δεν θα άντεχα να με κατηγορήσει ότι πρόδωσα το λαϊκό κίνημα.

Πρόδωσες κανέναν παιδί μου;


Όχι βέβαια, απλά δεν ασπάζομαι ολόκληρο το κοσμοθεωρητικό αφήγημα της παράταξης και πιστεύω σε Θεό. Αυτό δεν με κάνει προδότη, με κάνει πιο ανθρώπινο. Η Βαλαβάνη που απεχθάνεται τη θρησκεία, μοιάζει σαν επίτιμο μέλος της Ιεράς Εξέτασης... Άσε που αυτοί οι επαναστατούκλες είναι όλοι φραγκάτοι ενώ εμείς ζούμε ασκητικά, με ένα μισθό.

Έχει και λογικούς ανθρώπους. Ο Δραγασάκης και ο Σταθάκης δεν είναι φανατικοί, θα καταλάβουν...

Δύο κούκοι δεν φέρνουν την άνοιξη πάτερ. Θα με δώσουν βορά στον Στρατούλη, που με έχει άχτι επειδή μίλησα σε αμερικάνικο θινκ-τανκ και τραπεζίτες. Αυτός θέλει όταν εκλεγούμε να εγκαταστήσουμε τη κυβέρνηση σε βουνό και να μιλάμε στο εξωτερικό μόνο με ασύρματο...

Βρε Αλέξη παιδί μου, μήπως δεν είστε έτοιμοι να κυβερνήσετε; Με αυτά που μου λες αρχίζω να τρομάζω...

Ήταν έτοιμος να κυβερνήσει ο Ανδρέας το '81; Αν υλοποιούσε τα μισά από αυτά που έλεγε πριν εκλεγεί, θα είμασταν Σοβιετική Ένωση. Κανένας πολιτικός χώρος στην Ελλάδα δεν είναι έτοιμος να κυβερνήσει, ούτε καν αυτοί που κυβερνούν. Στο πόδι γίνεται η δουλειά κι από ιδεολογίες και προγραμματικά, θου Κύριε φυλακί τω στόματί μου...

 Θα κάνεις τον Κουράκη υπουργό να βάλει φόρο στους Χριστιανούς; Θα σας πλακώσουν οι μητροπολίτες στους αφορισμούς...

Μην ανησυχείς πάτερ. Και οι υπουργοί του Αντρέα το έπαιζαν αντι-κατεστημένο πριν αλλάξουν τα ζιβάγκα με γραβάτες. Μόλις δοκιμάσει ο Κουράκης στην δερμάτινη πολυθρόνα θα κάνει κουρά την αλογοουρά και θα τρέχει στις πανυγηρικές λειτουργίες και τις παρελάσεις για τα πλάνα της τηλεόρασης...

Και οι άλλοι; Οι επίγονοι του Μπανιά; Δεν θα σας κράξουν;

Τι να κάνουμε, αυτά έχει η πολιτική. Είναι πιθανό να αποσχισθούν όπως έκανε ο Κουβέλης από την άλλη, αλλά είναι λίγοι. Ούτως ή άλλως η σαβούρα που κληρονομήσαμε από το ΠΑΣΟΚ φθάνει να πάρουμε την εξουσία. Αριστεροί ναι, κορόιδα της ιστορίας, όχι. Δεν θα είμαι αντιπολίτευση μέχρι τα βαθιά γεράματα, όπως ο Χαρίλαος κι ο Λεωνίδας. Ηρθε η ώρα μας, η λατρεία μπορεί να περιμένει μια-δυο τετραετίες.

Τουλάχιστον προσπαθείστε να μην κάνετε μεγαλύτερη ζημιά από αυτή που έχει ήδη γίνει και τα υπόλοιπα θα τα φροντίσει η Θεία Χάρις.

Με αυτά που έχουν γίνει σε αυτό τον τόπο πάτερ, ότι και να κάνουμε εμείς θα είναι σταγόνες στα καζάνια της κόλασης. Nερό ή βενζίνη, ελάχιστη η διαφορά...
   
Εντάξει παιδί μου, καταλαβαίνω. Η εκκλησία σε περιμένει όποτε το επιτρέψει η αποστολή σου. Να θυμάσαι όμως, Χριστιανός ή άθεος, η αμαρτία έχει τις ίδιες συνέπειες κι η αρετή το ίδιο κάλλος. Πορεύσου εν ειρήνη.

No comments: