6 Sept 2012

Όταν λέμε όλοι, εννοούμε ΟΛΟΙ (1)

Ρε παιδιά, ελάτε να κάνουμε μια κυβέρνηση της προκοπής....

Ακου να δείς, εγώ είμαι ο αρχηγός του πρώτου κόμματος!

Κι εγώ είμαι αρχηγός κυβερνώντος κόμματος!

Κι εγώ είμαι αρχηγός κυβερνώντος κόμματος!

Ναι, αλλά εγώ είμαι ο πρωθυπουργός!

Εγώ έχω τη μεγαλύτερη κυβερνητική πείρα!

Χωρίς εμένα θα πέφτατε αύριο!

Δεν με νοιάζει ποιός είναι πρωθυπουργός, εγώ θέλω πριν ξαναμιλήσει ο υπουργός Οικονομικών στην τρόικα, πρώτα να συννενοηθεί μαζί μου!

Για περίμενε! Η συννενόηση του υπουργού γίνεται με τον πρωθυπουργό, δηλαδή με εμένα.

Άντε πάλι! Γιατί με σένα και όχι με εμένα ή τον άλλο!

Γιατί είμαι αρχηγός κυβερνώντος κόμματος, γι αυτό!

Κι εγώ είμαι αρχηγός κυβερνώντος κόμματος, άρα θα πρέπει να συννενοείται και μαζί μου!

Και γιατί μαζί σου και όχι μαζί μου;

Αφού είμαι ο πρωθυπουργός!

Και γω δηλαδή τί είμαι στην κυβέρνηση, παραδουλεύτρα;

Που θέλεις να ξέρω εγώ τι είσαι; Πάντως απο μακριά φαίνεσαι για σουβλατζής. Και με γύρο μοιάζεις δηλαδή...

Εσύ πρόσεχε τι λες γιατί παίρνω τους βουλευτές μου και φεύγω.

Σιγά μην φύγεις, θα σε φάνε ζωντανό οι ευρωπαίοι... και ψοφάνε για γύρο!

Καλύτερα να με φάνε ευρωπαίοι παρά συνταξιούχοι, έχεις δει πως κομματιάζουν τα κουλούρια στις διαμαρτυρίες; Τουλάχιστον οι ευρωπαίοι είναι πολιτισμένοι, χρησιμοποιούν μαχαιροπήρουνα...

Τι κουβεντιάζουμε τώρα, πώς θα μας φάνε ζωντανούς; Ρε παιδιά, ελάτε να οργανωθούμε να κάνουμε μια κυβέρνηση της προκοπής. Εσύ τις λες;

Εγώ λέω να θέσουμε στους ευρωπαίους κόκκινες γραμμές...

Σωστά, κόκκινες γραμμές, αυτό χρειαζόμαστε!

Ναι αλλά ποιές οι κοινές κόκκινες γραμμές μας, συμφωνούμε όλοι;

Δώρα χαμηλοσυνταξιούχων!

Μονιμότητα δημοσίων υπαλλήλων!

Ιδιωτικοποιήσεις ΔΕΚΟ!

Αυτό έλειπε να έχουμε εμείς τις ίδιες κόκκινες γραμμές με σας. Εμείς είμαστε κόμμα του λαού, όχι των προνομιούχων!

Εσείς είστε προστάτες των προνομιούχων, εμείς είμαστε λαϊκή παράταξη με παράδοση και αξίες!

Δηλαδή εμείς τι είμαστε, η Κου Κλουξ Κλάν; Σας παρακαλώ, δεν θα σφεταιριστείτε εσείς τις ιστορικές μας αρχές.

Κύριοι, τι λέμε στην τρόικα; Όλες οι κόκκινες γραμμές μας είναι ήδη παραβιασμένες στα μνημόνια...

Κανείς δεν θα οικειοποιηθεί την δημοκρατική μας παράδοση, δεν σας επιτρέπω! Δεν με ενδιαφέρει η τρόικα, δεν ασχολούμαστε με εντεταλμένους υπαλληλίσκους.

Εμείς είμαστε το κατ' εξοχήν περήφανο κόμμα. Πες ότι θέλεις στην τρόικα για να συνεχιστεί η χρηματοδότηση. Κι εσείς να μαζέψτε τη γλώσσα σας που θα μου πείτε ότι προστατεύετε τα δίκαια του λαού!

Ούτε εμένα με νοιάζει η τρόικα. Να πάνε να πνιγούνε! Εγώ υπεραμύνομαι με σθένος την τιμή της παράταξης μου! Πέστε ότι θέλετε στην τρόικα!

Με συγχωρείτε, δεν μπορούμε να πούμε στην τρόικα ότι θέλουμε. Ζητάνε αυτά που έχουμε ήδη συμφωνήσει...

Να τους πούμε να μην κοπεί η χρηματοδότηση. Δεν μπορείτε να θίγετε την περήφανη παράταξή μας! Που θα μου πεις εμένα... Εξεταστική θα σου κάνω, ρε! Ακούς εκεί!


No comments: